// Strawberry Cupcake


Hello World! speaking here is the owner is Zue.. Be nice here :)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
Saturday, 16 June 2012 | 14:39 | 0 Sweet Cupcake
                                      Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh ♥  
  
                  Hye kauowg sht??mesti sht2 kan...erm..kauowg aku rindu sngat2 kat kwan aku swng nie...aku rindu dia gile!!tapi dia dah x de ...dia dh pgy...dia dh ade geng sendri...  ssumpah!time bile aku tahu dia ade geng aku ngis!!aku kecewa gile...patut lah selame nie kau dh tak rapat ngan aku...aku pikir kau kenape??tapi walaupon kau dh ade geng sendri aku mintak sngat tlng ngan kau jngn lah wat aku cm nie..kite satu kelas...kau baek...dulu g seklh sme2..blik seklh sme2...wat segale2nye sme..tapi npe sekrng dh tak....aku ingat agy ..last aku rpat ngan kau ari Jumaat..aku wat semua nye ngan kau...aku basuh kain...sidai kain...makan..ketwe..semua sme2...aku x kisah kau dh ade geng sendri tapi plez ckp ngan diaowg jngnlah wat aku cmnie...plez...aku pkir kite bleh jadi cm dlu..tapi semuanye just 1 mimpi jep....aku dh pnt dielakukan mcm tue at kelas...mungkin owg yg sekrng aku rapat dh tak 1 kelas...diaowg xde at sisi aku...tak pe kawan...kau x de aku akn cube wat semuanye swng2...aku nak kau tahu wlaupon kite bukan 1 geng tapi aku akn anggp kau sahabat aku untill jannah....kau lah yg terbaek!!kau paham aku!!aku rindu kau....sahabat mungin kite akan jumpa lagy satu ari nnti..insyaallah dengan izin Allah S.W.T...amin~~